2011. április 14., csütörtök

Konyhai fali kép - Picture to my kitchen


Kissé eltértem attól az eredeti ötlettől, amit a noteszomban felrajzoltam és kiszíneztem, mert...valahogy úgy élőben nem tetszett.

Most így tetszik,hogy szinte semmi nincs rajta, semmi csak a kedves kávéscsésze motívumom.
És persze piros. Mert újra nagyon szeretem ezt a színt.
A fotón mellé ültettem szegény félig készen lévő babámat, remélem egyszer őt is befejezem.
Varrtam rá egy akasztót, így majd a konyhafalra kerül, és szerintem gyártok neki kistestvéreket is más színben... zöld és kék pöttyöset.




I changed my yesterday's idea about my new work.
I just make a  simple cup with coffee - this is very nice I think.
It will be a picture on my kitchen's wall.
Maybe I will sew some similar picture in colour of blue and green...about dotted fabrics.

6 megjegyzés:

  1. Köszi Zsiri a kommenteket...holnap kipróbálom a sajtos roppanósodat!

    VálaszTörlés
  2. Simple and sweet! Love those dots.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik. Viszont a babát tessék befejezni!:) Éljen a piros pöttyös!

    VálaszTörlés
  4. Thanks Katherine, the dots are my favourite recently...and forever!

    VálaszTörlés
  5. Ágota, druszám köszönöm!

    Igen...a baba már nagyon régóta vár arra, hogy lásson, meg felöltözzön...
    Könyvtári könyvből készítettem, majd legközelebb kihozom űjra a könyvet, mert szükségem van szabásmintára...

    VálaszTörlés