2011. április 19., kedd

Kifutott a paradicsomleves :-)


Nem szoktam így járni főzés közben, de most varrás közben így jártam...kifutott a leves :-)
Sokat gondolkoztam, hogy mi legyen a másik patchwork kép témája a konyhába...most ez sikeredett.
(Elismerem, hogy nem sikerült olyan jól, a következő jobb lesz, de nem olyan egyszerű "anyaggal rajzolni"...:-) )
Szívesesen lefotóztam volna a konyhában is, de ott elég szűk a hely, úgyhogy csak annyit mondhatok, jól mutat a mosogató fölött :-) !









I am not as bad cooker as we can see on the picture, but I think it is a kind pattern to my kitchen's other wall. This is hangs above the sink.


4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó,jót mosolyogtam és eszembe jutott,hogy nekem a sárgaborsó levesről kellene képet készítenem!!!:DDD

    VálaszTörlés
  2. Köszi Jutus!
    Mennyire igazad van , ez nekem is ismerős:-) !!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett :D
    Nálam sok minden kifut...egy egész sorozat lehet abból, hogy mi minden. Inkább úgy fogalmaznék...ami ki tud futni, az nálam kifut :D

    VálaszTörlés