2014. február 15., szombat

Terápiás céllal...



Ez nem egy süti sütős blog, ennek ellenére mostanában gyakran kerülnek fel sütemények az oldalra.

Az életünk nagy változások előtt áll, egyedül az a megnyugtató, hogy fiatalok vagyunk mindketten, így még könnyen vesszük az elénk gördülő akadályokat.

Én hiszek a sorsban, tudom, hogy ez az időszak azért van, mert lennie kell, hogy folytatódjon minden úgy, ahogy az meg van írva.

Boldogságos dolog nekem egy ideje a süti sütés, és fotózni is imádok, a kettőt ötvöztem ismét, így a hangulatomon segít ez a bejegyzés, mint már említettem...terápiás céllal.
















2 megjegyzés:

  1. De régen ettem ilyet! Nagyon szép, biztos finom volt!

    VálaszTörlés
  2. Ó, köszönöm, igen az volt. Még én sem ettem ilyet, még közelről se láttam soha, gondoltam, akkor megsütöm, és nem utoljára sütöttem, az biztos!

    VálaszTörlés