2011. december 10., szombat

A karácsonyi manó felfedi magát... Christmas elf


Egész héten nem tudtam fotózni a borús idő miatt, mert mire hazaértem a munkából, minden nap szinte teljesen sötét volt.

Hazautaztunk tegnap este szüleimhez vidékre, így ma reggel sikerült végre megörökíteni a képet egy farakáson a csirkék mellett :)

Hazafelé még megálltunk egy mező mellett és a csokor társaságában
 (amit apukám szedett nekem ma reggel) csináltam még egy-két fotót. 
Ekkorra már a nap is kisütött:)

(Megjegyzés: A kép ötletét a Pinterest-ről merítettem.)

Today morning I have taken some photoes of the picture 
what I saw last week.
I like making pictures in the nature because of the light.
(The idea of the picture have come from Pinterest.)







Itt pedig a csokor, amit apukám szedett.
Nagyon tetszik, kissé elszáradt már, de illata és szépsége még így is van:)

My father has collected some flowers for me:) 
This is beautiful:)




6 megjegyzés:

Kata írta...

Igazán jó lett a Manócskád, jó sok ajándékot cipel ;)

Huncutkacérna , Ágota írta...

Köszönöm Kata:)

Ulla's Quilt World írta...

Hi! Greetings from Finland! Your quilts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world! www.quiltworld2.blogspot.com
Yours, Ulla

Évi írta...

Nagyon szép lett, gratulálok hozzá! :)

Sarppu írta...

Happy Christmas ♥

Rózsa-Dorina írta...

Áldásokban Gazdag Boldog Új Évet Kívánok
Rózsa