2010. december 15., szerda

Kávészemes asztali futó - Table runner with coffee beans




Az ágytakaró után nem vagyok most magamra túl büszke.
Ez a kis alkotás, csak arra volt jó, hogy a varrógépem még érezze, hogy van tulajdonosa...
Jó volt varrni amúgy, de igazából csak túl akartam lenni rajta.
Még mindig megvan kicsit a válság...hogy mit is kéne varrni...
Csak azt tudom, hogy valamit nagyon.

A takarót nagyon szerettem varrni, most is azon ülök és jó érzéssel tölt el, hogy...egyáltalán van.

Mondtam ma Macimnak, hogy kitaláltam, mit szeretnék a januárban beköszönő szülinapomra.
...anyagot a következő (nyári) ágytakaróhoz....
Beleegyezett.
Már a színekről is beszéltünk...juj..nagyon jó lesz!

Szeretek ágytakarót varrni...



After the sewing of my last patchwork bedcover, now I am not too satisfied with this table runner.
This quilt is just a little work, I just sew it, not to think a lot of what should I have to do.
I just feel that I would like to sew something, but what ...I don't know.

I was very happy when I was sewing my last patchwrk bedcover.
I think I would like to sew bedcovers all time.

So I said to my dear: I know what I would like to have for my birthday in January...
...fabrics for my next bedcover...a summer one.
He told me : ok.

I like sew bedcovers...


8 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szép. tetszik. Erősen tetszik. :)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon klassz! Ha ilyeneket varrsz alkotói válságban, akkor túl nagy gond nem lehet! :D
    Már a takaró is nagyon tetszett, ha nem is adtam itt hangot, de ez a kávés - nekem mint kávéimádónak :D - hihetetlenül tetszik, már maga az ötlet is!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Kaccat!

    Szép kis karácsonyi ajándéknak is felér a kedves dicséreted!!
    Nagyon köszönöm, jól esett...

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett a terítő! A gyönyönyű takaróidat is mindig megcsodálom!

    Lehetne egy kérésem? TAnácsot szeretnék kérni, te hogy szoktál szabad gépi tűzést csinálni (stoppoló öltés).
    Most kaptam egy varrógépet (toyota ER Classic) karácsonyra.
    a készletben volt egy stoppoló alátét, de talp már nem. A használati utmutatóban is csak anyni van, hogy az alátétet rá kell tenni a fogazatra, de semmi több, hogy mit hanyas állásba tekerrjek,stb.
    Ezek szerint a stoppoló talp nem is szükséges?
    Fórumokon azt olvastam, hgoy az öltésszélességet nullára kell állitani, az öltéstipust meg arra, mintha gomblyukazni szeretnék.

    Te, hogy szoktad csinlálni?
    Köszönöm előre is a segítséget!
    Tánya

    VálaszTörlés
  5. Kedves Tánya!

    Köszönöm a dicséretet és gratulálok az új varrógépedhez, tudom, hogy milyen jó érzés, mikor az ember megkapja a rég áhitott gépét...

    Szóval: kétféle lehetőség van, a továbbító fogazatot vagy leengedjük egy szinttel lentebb, vagy pedig letakarjuk valamivel (azzal, amit kaptál) és így ugyanazt a hatást érjük el.
    De el kell szomorítsalak, mert egy talpat még venned kell. Stoppoló talpnak hívják, de ettől még jobb a szabad gépi tűzéses, vagyis kukcoló talp.
    Én is neten rendeltem, mert az én stoppoló talpam, amit kaptam a géphez, nem volt alkalmas erre a munkára.
    Az öltéshosszt nullára kell álítani, de az öltéstípust a hagyományos egyenes varráson kell hagyni.
    Itt van egy bolt, ahol biztosan van talp:

    http://www.varrovilag.hu/alkatreszek

    Kívánok nagyon sok örömet az új gépedhez,üdvözlettel: Ágota

    VálaszTörlés
  6. Nagyon aranyos vagy! Nagyon szépen köszönöm a jó tanácsokat!!!
    Tánya

    VálaszTörlés
  7. Nekem igazán tetszik, nem is értem miért vagy elégedetlen vele?!!!
    Úgy látom kell a biztatás, csak így tovább hisz mesés dolgok kerülnek ki a kezeid közül :)

    VálaszTörlés