2013. december 22., vasárnap

A határidőnaplóm



 Az a fajta lány vagyok, aki mindig mindenhova jegyzetet készít, listát ír.

A táskám, zsebeim mindig kis jegyzetlapokkal  voltak tele és ezt megelégelvén
 néhány hete vettem egy határidőnaplót,
 hogy végre egy kis rendszert vigyek az életembe.

Napokig nézelődtem a papírboltokban, hogy a legjobban hozzám illőt válasszam,
 mert nagyon sokfélét lehet kapni. 
Természetesen a kedvenc színemre, a pirosra esett végül a választásom. :)

Szeretem használni, a naptáron kívül vettem bele jegyzetlapokat,
 amiket többféle kategóriába osztottam.
Külön oldalt nyitottam érdekes könyveknek, filmeknek, elvégzendő feladatoknak,
 de pl. a Csend című könyvem olvasása közben
 is a filofaxomba jegyzetelem a nagy okosságokat.

Bevásárló listát is ide írok, most a karácsonyi előkészületben 
is nagy hasznát vettem, már hetek óta jegyzeteltem, 
miket kell vennünk, és a bevásárláskor egyszerűen csak 
kipattintottam a gyűrűs mappájából a "Drága Karácsony" című jegyzetlapot. 
(Ez esetben a "drága " jelzőt nem pozitív értelemben értettem... :) )













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése